Plan dnia

 

 

 

 

 

6:30 – 8:00 Przyjmowanie maluszków

  • Czas na swobodną zabawę dzieci w kącikach tematycznych.
  • Indywidualne zabawy edukacyjne z opiekunami.
  • Czas na realizację własnych pomysłów i fantazji.

8:30 – 9:00 Przygotowanie do śniadania i Śniadanie

  • Czynności higieniczne i pielęgnacyjne, wdrażanie elementów higieny osobistej.

9:15 – 10:00 Zabawy edukacyjno-rozwojowe, kształcące zdrowe nawyki i naturalne talenty dzieci, gimnastyka

  • Zajęcia kształtujące motorykę małą i dużą.
  • Zabawy żywieniowe.
  • Zabawy plastyczne.
  • Zajęcia rytmiczne.
  • Zabawy logopedyczne, wspomagające naukę prawidłowego mówienia.
  • Zabawy paluszkowe, małe formy teatralne.

10:00 – 10:15 Czynności pielęgnacyjne i higieniczne i Drugie śniadanie

  • Trening czystości – nauka korzystania z nocnika i sedesu, wdrażanie elementów higieny osobistej.

10:45 – 11:30 Zabawy ruchowe na świeżym powietrzu (w razie niesprzyjającej pogody w specjalnie przygotowanej sali ).

  • Zabawa wolna, układamy układanki z klocków, śpiewamy piosenki, tańczymy, czytamy bajki.

11:30–12:00 Przygotowanie do obiadu – zupa

  • Czynności higieniczne i pielęgnacyjne, wdrażanie elementów higieny osobistej.

12:00 – 12:15 Przygotowanie do drzemki

  • Wyciszenie przed snem

12:15 – 14:00 Czas na sen lub leżakowanie

14:00 – 14 30 Czynności pielęgnacyjne i higieniczne II danie

  • Trening czystości – nauka korzystania z nocnika i sedesu, wdrażanie elementów higieny osobistej.

14 30 – 15:30 Zajęcia tematyczne – rozwijające indywidualne zdolności dzieci, słuchanie muzyki, czytanie bajek, aktywne zajęcia, zajęcia ruchowe,

15:30 – 16:00 Czynności pielęgnacyjne i higieniczne

16:15-18:00 Zabawy swobodne. Rozchodzenie się dzieci do domów.

  • Zabawy na placu zabaw (przy sprzyjającej pogodzie).
  • Zabawy ruchowe.
  • Zabawy w kącikach zainteresowań (układanki, rysowanki, zabawy konstrukcyjne).
  • Czas na indywidualne rozmowy rodziców z opiekunami.